۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

نمابنده مجلس شورای اسلامی:

روند انتصاب مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های دولتی تغییر کند

روند انتصاب مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های دولتی تغییر کند

بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: مدیران شرکت‌های بزرگ اقتصادی دولتی باید بر اساس شایسته‌سالاری منصوب شوند.

محمدمهدی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: پیگیری و اخد دستورات لازم جهت رفع کمبودها و معضلات خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف و در راستای ماموریت کاری این وزارت‌خانه محور اصلی این دیدار بود.

وی در ادامه افزود: پیگیری جهت برقراری پروازهای شرکت آسمان به فرودگاه بجنورد نیز در دیدار با وزیر تعاون انجام و در تماس وزیر با مدیرعامل این شرکت این مطالبه مطرح و قول پیگیری مساعد داده شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ساماندهی شرکت‌های اقتصادی دولتی بیان کرد: روند به کارگیری نیروهای توانمند خراسان شمالی در رده‌های مدیریتی ملی نیز مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد از ظرفیت جوانان متخصص و متعهد خراسان شمالی در شرکت‌های استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بهره مناسب برده شود.

شهریاری گفت: متاسفانه برخی مدیران شرکت‌های دولتی نه بر اساس توانمندی و تخصص که بر مبنای سیاسی‌کاری و تامین منافع جریان‌ها منصوب می‌شوند که این معضل علاوه بر سرخوردگی جوانان متخصص، آینده این نهادها را نیز دچار مشکلات عدیده‌های خواهد کرد.

کد خبر 6250364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha